Από εδώ μεριά

janinewesselmann
Αν σκεφτόταν ένα αντικείμενο, τι θα σκεφτόταν; Μια συρταριέρα θα ήταν ερωτευμένη με μια ντουλάπα; Η ακινησία των επίπλων θα παράγει τις δικές τις επιθυμίες και τις δικές τις προτιμήσεις. Μπορείς να τις καταλάβεις αν μείνεις ακίνητος ή σχετικά ακίνητος, για κάποιο διάστημα. Αν αρχίσεις να τρέχεις μπορείς να καταλάβεις τα αυτοκίνητα. Μου λείπουν οι άνθρωποι.

Απ’ ότι θυμάμαι, ωραία ήταν με τις παρέες και τις σχέσεις. Νομίζω όμως, ότι ο εγωισμός με κάνει να θέλω να νιώθω ευτυχισμένος κάτω απ’ οποιεσδήποτε συνθήκες. Μερικά βράδια τελευταία, ας πούμε, νιώθω ότι πηγαίνω στο κρεβάτι χωρίς να έχω κάνει τίποτα όλη τη μέρα. Σα να ξύπνησα μόνο και μόνο για να ξαναπάω για ύπνο. Μου αρέσει ο ύπνος, αλλά όχι και τόσο. Η κοινωνική μου ζωή σίγουρα πάσχει. Ευτυχώς μιλάω με τους δικούς μου και με 1-2 φίλους. Είναι φανερό όμως ότι μόνο αυτά δε θα μπορούσαν να καλύψουν τις ανάγκες μου για επαφή της ψυχής. Είμαι νέος ακόμη, θέλω ν’ αγαπήσω και ν’ αγαπηθώ.

Αλλά θέλω να περνάω καλά στο μεσοδιάστημα. Πως θα το καταφέρω; Δεν έχω λεφτά να βάλω καλωδιακή τηλεόραση.

Σχολιάστε